handboekBijna 30% van de beroepsbevolking (15 en 75 jaar) werkt in onregelmatige diensten. Ze zijn opgeleid in de zorg, industrie, het openbaar vervoer en andere sectoren. We werken ze in, zodat ze hun arbeid zo goed mogelijk uitvoeren. Maar leren we ze ook hoe ze met zichzelf om moeten gaan bij het werken op onregelmatige tijden?

 

Voortdurend lees je hoe slecht het is om op onregelmatige tijden te werken. Gelukkig zijn er ook veel tegengeluiden van onregelmatige dienstwerkers, die het geweldig vinden en zeer succesvol zijn. Naar deze groep hebben we geluisterd en hun ideeën geven een voorzet om met plezier te blijven werken. Dit handboek biedt met praktische tips en voorbeelden houvast aan iedereen die met onregelmatige diensten te maken heeft. Zowel voor werknemers als werkgevers. Het boek gaat dieper in op leefstijlonderwerpen zoals slaap, voeding, beweging, roosters en omgaan met je omgeving.

 

Het handboek: “Werken in de onregelmatige dienst” is een must voor iedereen die het aangaat, in welke functies dan ook onder het motto: “Een leven lang meedoen, zowel zakelijk als privé!”

 

Waar te koop?

Bestel het handboek ‘Werken in de onregelmatige dienst ’via deze link: Bestel hier het handboek of bestel via www.bol.com

 

Wilt u het handboek aan uw medewerkers geven als cadeau voor bijvoorbeeld in het kerstpakket vraag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. vrijblijvend een offerte aan. 

 

 

 

 

Contact-DIC